KELAS PASTRI, ROTI & BUN

Sekian kalinya aku join kelas pastri hari ni.. Seperti biasa, aku akan join kelas anjuran Kolej komuniti Jerai bagi course Jangka Pendek 1Malaysia... Hahahahahah...Happening betui.. Hari ke kitorang semppat belajar empat jenis pastri... 1) Cheese Cake 2) Blueberry Cheese Tart 3) Cheese Tart Cake 4) Chicken Pai versioan Malaysian.. 

Sebenonyer aku sangat penat hari ni. Maklumlah dah 3 hari kelas berlansung dan bermakna 50 jam aku bertamu di Kolej nih.. 2 hari lepas aku buat roti & bun... huhu.. lepas ni boleh bukak kedai roti.. Roti!!!!!!!!!!!!! :)
Actually yang aku respect kat kolej ni coz staff / management diorang very sporting..



Pada member office yang tak join tu korang layan pic jer la erk.
Pelbagai jenis roti dan bun...
Bun lagi...


Blueberry Cheese Tart

Cheese Cake

Chicken Pai



Comments