KENDURI KAHWIN

Pada hari raya kedua aidiladha yang lepas, sempat juga aku menghadiri kenduri kahwin sepupu Nurul (bukan nama sebenar) aku yang diadakan di rumah nenek.  Kawen dah sepupu aku yang sorang nih.. 

Tema hijau putih...
Simbolik betol kisah cinta Nurul aku ni semua angkara Facebookk.. hahahaha.. sapa nak cari jodoh boleh join FB k... Alkisahnya, mereka sebenarnya adalah teman persekolahan.. kiranya kawan sekelas jer lah.. Lepas jer habis SPM masing-masing bawak diri, yang Nadia nih ke UKM dan husbandnya ni plak ke Mesir.. Masa study tu biasalah cinta monyet.. Bila bercinta masa zaman U ingatkan boleh kekal hingga ke jinjang perkahwinan, tapi putus ditengah jalan. Biaser la kan... ahak ahak..
Simple jer.. Pelamin hias sendiri tanpa khidmat kedai...
Si Nurul ni sesajer la cari balik kawan-kawan lama, then jumpa la mamat ni.. so diorang pun berkawan lah.. Nak dipendekkan citer, siapa sangka, asalnya hanya mengeratkan ukhuwah antara teman sekolah, tapi akhirnya kekal ke jinjang perkahwinan.. Tahniah k... Sorry la erk.. gambo pengantin aku tak sempat nak snap.. huhuuuuu...

Comments