Projek Baru

Hari ni aku luangkan masa sikit tuk citer pasal projek baru aku. orang lain sibuk nak hias rumah cantik2 sempena raya, tapi aku sibuk mencantikkan projek aku tu..hehhehehe.. kalau projek ni suksen, kecingkecing masuk.. hehhehehe.. tapi kalau perabis kat rumah sendiri, kecingkecing tak masuk pun.. heheheheh.. (dah complete dah rumah)

Projek ni akan launch pada hari raya nanti.. Alhamdulillah dah ada tempahan / penyewa sepanjang hari raya dan selepas raya. Untuk memulakan projek ni memang perlukan kos yang besar antaranya kos Utiliti + Perabot + Cutlery dan banyak lagi dari sekecil-kecil hingga sebesar-besar barang.. Mulanya stress gak.. maklumlah semua buat sendiri.. nak suh orang buat.. kocek dah goyang2.. kecingkecing... bajet lari... lastly aku n abang sama2 buat... cuma piping n wiring memang kena panggil ekonomi handalan lah.. aper... nak cari nahas kalau buat sendiri...  silap haribulan projek ntah kemana, yang kitorang masuk spital tak beraya.. heheheh...

Hari ni aku cuma leh tunjuk bagi hint jer.. tak leh citer semua.. tak syok la.. nanti bila dah complete projek ni, aku bagitau uols apakah projek aku tu kk.. sabar tu kan separuh dari iman... hahahahah :)..

Tungguu........

Comments