PELABURAN EMAS

Erm.. sekarang ni ramai yang dah bukak mata dan start buka minda pasal emas.. Sana sini cerita pasal emas.. Kalau tanya mr.google confirm banyak channel / website yang promote pasal emas. 


Antara syarikat pengeluar emas fizikal yang tengah hangat dipasaran adalah Public Gold.. tu syarikat c***.. tapi ada satu syarikat bumiputera yang baru yang mana konsep perniagaannya agak saman dengan PG.. tak silap aku nama syarikat tu nama dia GCP.. menarik kan... (jom pakat support melayu)

Erm.. aku pun sebenarnya dah terjebak lama dalam bidang ni.. tapi kecil-kecilan jer la.. nak invest banyak sangat modal besar pulak.. mana nak cekau duit ooo... (tapi kalau ada orang nak bagi duit sedebuk..heheheh.. luas tapak tangan aku tadahkan.. :p  )

Harga emas sehingga hari ni memang naik giler2 compare bulan 5 hari tu.. aku nak beli pun pk banyak kali.. So far emas yang aku beli dulu tu dah naik skit.. alhamdulillah..... so apa lagi.. kengkawan yang tengah fikir/cari pelaburan yang sesuai, aku cadangkan melaburlah dalam emas.. sebab emas adalah aset yang sangat berguna jika dalam keadaan darurat.. :0

Comments