TEAM BUILDING @ JANDA BAIK PAHANG

Teruja aka excited or jakun.... hahaha.. istilah yang agak sesuai untuk aku... yeker.. sesuai ker.. erm... sukahati lah..

Actually company aku kerja ada buat program teambuilding tuk semua HR group.. ni kira aktiviti tahunan bagi company aku kerja.. maksudnya semua geng HR walau kat mana ceruk rantau ni kena join gak. Awal2 lagi bos aku dah nominate nama aku dalam senarai. So this year memang takda alasan tak boleh pegi coz last year aku dah bagi bnyk excused.. 

The day kitorang nak bertolak, fuh punyalah aku malas nak gi.. berat hati tu punyalah sangat2.. rasanya batu pun tak seberat tu.. yer ker.. batu berat lagi ke aku lagi berat.. hahahaheheheh...

Kitorang bertolak jam 9.00 pagi then siap singgah restoran pau yang paling glemer kat perak tu.. cer teka restoran apa... (kalau korang orang tanjung malim confirm boleh tau).. siap order mi kari dia yang wallah... memang sedap... sampai jer sana jam 3.00 ptg.. pejalanan yang jauh dan memenatkan... uols just imagine berapa jam aku dok dalam keta tuh...

sebenarnya aku bukan nak citer pasal perjalanan aku sepanjang kat Janda Baik2 tu, tapi saje nak tunjuk betapa jakunnya aku sepanjang program tu.. hehehhehehiiii.. 

Aktiviti yang paling seronok & jarang2 sangat & tak pernah aku involve adalah Paintball & Jungle Tracking... So, jom layan pic2 yang sempat aku snap sepanjang program tu k... 

Masa kat dalam hutan.. Jungle Tracking @ HAWA Resort

Match tak warna baju kitorang dengan alam....
Tengok kat belakang tu, banyak benor pokok buloh.. so sepanjang perjalanan tu aku jumpa banyak jugalah kesan2 rebung yang dituai oleh orang asli kat hutan ni..


 


  
Sebijik macam PATI.. ngak bisa dong.. capek sih...

Geng2 HR KL... Jangan main2, bos besar yang comel lote pun join redah hutan tau... caya lah bos...

Baru jer main.. tak sampai 2 minit dah kena tembak.. tang mata plak tu.. grrrr... bikin panas...



Comments