FAST SALE & NEW PROJECT

Malam ni adalah malam yang sangat sibuk. Sample roti & cuppies akan di buat serentak di Aroma The Bakers Cottage. 

Marketing... marketing.... kalau tak buat macamana nak dapat sale kan.. Saya baru saja launch kedai bahan bakeri. nampaknya sale tak seperti yang di harapkan. mungkin disebabkan lokasi yang tak sesuai menjadi punca... Tak mengapa, saya takkan mengalah.. sebagai penyelesaian, saya akan buat Fast Sale bagi produk kek cawan, coklat dan roti. 

Hati tergerak nak buat fast sale coz boleh dikatakan kerap customer yang masuk ke kedai akan tanya, " Ada  jual roti tak.. kek ada tak..." memandangkan demand yang lebih tinggi pada roti, saya decided nak start production roti dan bun.. 

Next week akan buka kiosk cupcake selama 3 hari di Jerai Plaza, Gurun kedah.. tengah mencongak2 resipi/perisa apa nak di promo.. erk.. dari segi bahan2 bukanlah masalah besar, coz saya ni kan tauke bakery ingredient shop.. hhhiii.. senang la nak dpt stok.. tinggal masuk buku kira2 jer.. hihihi..


whatever pun, doakan saya berjaya dengan misi ni.. Amiin......

 

Comments