VITAMIN & KECANTIKAN



Lamanyer tak update baby blog ni.. semenjak sibuk dgn projek, nak mengadap baby blog ni pun tak sempat.

Sebenarnya aku nak cerita skit pasal apa yg aku buat semenjak bdiam diri dari dunia blogger ni.. "cewah.. promote nampak!!" maklumlah tengah excited dengan lubang baru ni.. ye ker... Dalam tempoh aku berdiam ni, sebenarnya aku terjebak dalam dunia shaklee... ala... produk kesihatan yang femes amos tu... aku pun terlibat dalam dunia shaklee pun secara tak sengaja.. mula2 tu makan sendiri.. tu pun kawan officemate yang peknalkan.. aku jadi la ahli tuk dapat murah.. beli yang bajet nyer jer.. dalam RM80 hengget tuk trial pack.. dalam pekej tu ada alfalfa, lecithin dan vit c.. psstt... aku bukannya pemakan supplement tegar tau... tp since aku dah beli, aku makan la... perghh.. selepas habis stok trial tu aku order lagi, coz nampak perbezaan sebelum n selepas makan... berbaloi2... tak gitu kak eton.... :)

Cekarang ni aku hanya makan Vit - C Plus... baru lagi...dlm 2 mingggu..produk ni bagus sangat.. sebab apa aku kata bagus,sebab since aku makan, aku terasa sangat perbezaannay..kulit rasa moist skit.. teruja mak oiii... tak caya? cuba korang try... Mak jemah tak tipu ehhh.. kalau tak masakan retis2 tu pulun nak suntik vit-c... 

sebelum ni kat tapak kaki, merekah macam gunung berapi ko... sampaikan hb pun tegur.. (org malas buat kerja rumah tu kulit memang la licin) ... yelah.. kita kan sibuk buat macam2 kerja rumah.. dengan aktiviti biz lagi yg tak tntu hala masanya.. tp dengan vit-c plus ni aku nampak n rasa pebezaan... puas hati sangat. tak payah dah sapu losyen.. (kadang2 sapu gak nak elak sunburn) hihi.........

So sesapa teringin nak rasa penangan Vit - C Plus, boleh roger aku.. aku bg harga kawan2.. (hrg ahli la..) 

Meh sini aku nak share khasiat Vit-C Plus ni kat korang....

1) Chewable Vita C Shaklee kini sudah ditingkatkan formulasinya dengan tambahan Citrus Bioflavanoid Complex dan menjadi antara supplement vitamin C paling lengkap di pasaran. Kini nama baru Chewable Vita C adalah Chewable Vita C Plus.

2) Vitamin c dalam Chewable Vita C plus ini bukan sahaja boleh dinikmati oleh kanak-kanak berusia dari empat tahun dan ke atas, tetapi juga boleh dinikmati oleh orang dewasa yang tidak suka atau sukar menelan tablet atau pil.

3) Hakikatnya RASA OREN  SEMULAJADI Chewable Vita C Shaklee JAUH LEBIH SEDAPPPP dari SR Vitamin C Shaklee yang pahit sedikit.


PSSTT..KALAU NAK DAPATKAN PRODUK NI CALL I TAU.. 013-2983980.. 
HARGA KAWAN2 SUDAH TENTU.. IHIK....

Comments