MELUKIS KARTUN ATAS KEK (DRAW CARTOON ARTWORK ONTO CAKE)

Hi yang.. hari ni aku dengan senang hati nak share tips melakar lukisan karton atau apa saja gambar yang korang suka kat atas kek. Puas aku minta tolong kat mr. google, & akhirnya aku dapat panduan berguna dari blogger masakan yang bagi aku paling x kedekut ilmu walaupun kalau ikutkan dia boleh kenakan charge yang mahal.. Selain beliau ni toke kek, beliau tak kedekut ilmu & banyak juga resepi2 kek yang sedap dia share dalam blog ni. Sapa lagi kalau bukan Kak Wan. Aku juga banyak rujuk resipi utk kedai bakeri aku ngan kak wan. Cuma aku belum bkesempatan nak jumpa kak wan secara f2f...

So kalau korang nak tau caranya just click kat sini.

hihi.. aku malas nak salin sebenarnya resipi ni. So korang click je la kat web kak wan yer... daaa........

Comments

Post a Comment