HEAVY DUTY STAND MIXER

Jom sambung citer semula pasal mixer yang hari tu aku angan2 kan sampai tak tau nak beli yang mana.. hahah..

Hasil dari timbang tara, tambah tolak bahagi darab yang aku buat, termasuk bajet la, akhirnya aku buat keputusan beli mixer yang murah jer jenama The Baker mixer made in Taiwan..  Tapi mixer tu tak sampai lagi.. yer la.. aku baru jer bayar semalam guna online, then pagi tu jugak dia pos.. hari ni pulak hari sabtu, cuti... Sure hari ahad baru sampai... Tak sabar rasanya nak tengok rupe toy baru aku tu... 

Ikutkan hati teringin nak amik KMix color maroon tu.. huhuhu.. aku ni bukan apa, terlau berkira sangat.. dengan harga KMix yang mahal tu then compare dengan The Baker, huhu boleh dapat 3 bijik tau... erm.. kedekut ker erk...

 

Comments

  1. Assalamualaikum..nk tumpang tanya...brp harga mixer tu? N beli kat on9 kat website mana? Tq

    ReplyDelete
  2. boleh tahu berapa harga mixer tu

    ReplyDelete

Post a Comment